Friday, February 5, 2010

akhirnya...

dah lama nak buat blog sendiri. tapi takde masa.. dan tak tahu pun betapa mudahnye nak buat blog ni. bukak2 blog org lain, rupanya ada kotak 'Create Blog' kat atas. hmm..mcm tu rupanya. terus on je la..

hari ni tanggal 5 Februari 2010 dah tercipta satu blog baru yang akan menceritakan tentang suka duka seorang guru di sekolah dan di rumah.

nak cerita kat sekolah banyak sangat, dengan kerenah anak2 didik, dengan rakan2 sekerja, dengan pihak pentadbir dan dengan kerja2 d sekeliling pinggang yang tak pernah surut2. as a library n media teacher, memang sangat membebankan. management, filing, librarian, books, teaching aids n material, .. and of course, kalau tak tahu manage memang boleh stress yang teramat.

tapi Alhamdulillah, dilantik sebagai GPM (Guru Perpustakaan dan Media) pun pertengahan tahun 2009. dalam tempoh lebih kurang 6 bulan, banyak jugak pengajaran dan petunjuk yang dapat daripada maklumat kawan2 dan jugak pengalaman sendiri yang dah banyak kali terkena dan teraniaya. hmmm...panjang cerita.

masuk 2010 ni, harap2 dapat meng'upgrade'kan lagi myself as a library n media teacher. bukan sahaja myself tapi juga my school, our school.

gud luck 2 me.. :-)



No comments:

Post a Comment

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages