Wednesday, May 30, 2012

Terima kasih semua...

~Assalamualaikum~

...di kala kita sakit, di saat kita lemah dan di masa kita rasa kekurangan kita jangan lupa ramai insan yang masih bersama kita. Walaupun kadang-kadang kita ber'perasaan' sakit kita, lemah kita dan kurang kita akan membebankan orang lain sebenarnya sifat prihatin dan ambil berat mereka adalah 'kesukaan' bagi mereka atau boleh saya katakan lahir dari hati yang suci murni. Mereka akan menghulurkan bantuan dan mereka akan sama-sama mendoakan bersama kita agar kita tidak melalui saat-saat sukar itu berseorangan. 

Saya ingin menyampaikan ucapan terima kasih saya kepada saudara mara, sahabat handai, rakan taulan, anak-anak didikku dan bekas anak-anak didikku yang bersentiasa dan tidak putus-putus mendoakan saya supaya saya sihat seperti dulu...dengan harapan ingin melihat saya ceria dan bersemangat seperti sebelum ini. Malahan yang baru saya kenal dan tahu tentang penyakit saya turut sama mendoakan saya.

 Terima kasih kepada yang mengunjungi saya di HSB.


Terima kasih kepada yang memberi buah



dan memotong buah untuk saya.

 
Kulit saya makin sihat dan cantik...*wink wink*

Terima kasih kepada yang memberi bunga-bunga.



 Bangun pagi je bau haruman kuntuman-kuntuman rose menusuk kalbu. Aromaterapi yang baik untuk saya. Juga menceriakan bilik saya.

Terima kasih juga kepada misi-misi yang comels dan lembut tutur kata serta baik hati.


Terima kasih semua...



~

2 comments:

  1. Salam kenal, cikgu Fatin. Semoga sudah sembuh dari kesakitan yg dialami tu. Sangat bertuah cikgu Fatin dikelilingi insan2 yg menyayangi & mendoakan cikgu.

    zilndnas@gmail.com

    ReplyDelete
  2. terima kasih dinas. nanti ada apa2 nanti, sy email ye..:-) Salam perkenalan!

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages