Wednesday, May 11, 2011

*CUPPYCUPCAKE*

~Assalamualaikum~

...giler betul kalau tengok cupcake yang comei-comei. Kalau ada depan mata memang tak henti dok mengunyah dan menelan. Tapi bersyukurlah kepada Tuhan kerana dikurniakan perut yang sedia ada ini, tak le giler-giler nak melantak je kerja. Nafsu makan memang melampau-lampau gaban tapi perut ni kalau banyak je benda masuk, rasa mahu meletop. Kalau dah rasa macam tu, harus la tangan ni berhenti masukkan benda-benda ni ke mulut.

Tengok le siapa le tak tergoda bila tengok benda makan comel macam ni..



courtesy of Google
.
Dan kalau suka sangat nak beli-beli benda makan, boleh le klik kotak MilkADeal di sebelah ni. Siap ada diskaun biskaun lagik. Jom-jom...



~

2 comments:

  1. oitt..gambo first tu mcm tuala yang digulung2 aje..kekeke

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages