Friday, December 10, 2010

@ Ikea

Assalamulaikum wbt.

...kenapa suri-suri rumah suka pergi Ikea? Sebab bila tengok katalog yang dihantar di rumah-rumah, sangat-sangat geram nak ada juga mana-mana barang yang ditunjuk dalam katalog. Itu baru gambar dalam katalog, belum lagi pergi ke gudang besarnya.


Saya pergi Ikea setahun sekali. Kalau pergi mesti pergi dengan adik. Kalau beli barang pulak, mesti yang kecik-kecik je. Yang boleh muat masuk kereta. Benda-benda besar macam funiture tak boleh nak masuk dalam kereta. Pernah saya beli benda yang tak muat masuk dalam kereta. Kebetulan ada bas yang membawa team bola sekolah sendiri. Memang masa ni rasa saat-saat keemasan untuk menumpang letak dan dibawa balik ke Kedah. Orang Kedah kata, 'Sampai tagha tu..'


Baru-baru ni saya pergi lagi. Saya beli benda-benda kecik jugak. Dan baru ni jugak pertama kali saya makan di Ikea. Dapat le rasa cara ambil makanan lain dari yang lain.
Tengok le..


*makan2 wif my beloved sister*




~

No comments:

Post a Comment

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages