Saturday, December 18, 2010

Yuna oh Yuna!

~Assalamualaikum~

...herm, nak tanya. Siapa penyanyi-penyanyi muda yang ada masa kini? Punya la ramai penyanyi yang muncul sekarang sampai tak dapat nak sebut semua-semua nama. Tapi kalau perlu nama yang disebut secara spontan, saya akan kata YUNA. 

Kenapa Yuna? Tanya le diri sendiri kenapa nama Yuna yang jadi sebutan. Saya akan bagi sebab, 'Dia menyenangkan mata memandang. Nampak bijak, manis dan sopan. Dia juga ada high self-confident dan ada wawasan sendiri.'

Tak perlu disebut nama-nama lain lagi sebab saya tak akan ambil tahu. Walaupun ada juga suara berlalu di tepi telinga saya, Ana Rafali. Saya tolak jauh-jauh.

Saya bukan la peminat Yuna dan saya tak akan cari lagu-lagu dia di Youtube atau mana-mana kedai jual kaset dan cd. Cukup sekadar kata, 'Saya menyenanginya.'





~

No comments:

Post a Comment

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages