Tuesday, December 21, 2010

Sekali pandang, nak sama. Tapiii...

~Assalamualaikum~

...saya tertarik nak bercerita tentang dua orang cilik ini yang sangat-sangat mengujakan. Biarlah saya namakan di awal ini sebagai A dan B. Pertama kali saya tengok B ni mengingatkan saya si A. Saya tengok orangnya dari  segi bentuk badan dan rupa hampir sama. Tak percaya cuba tengok...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sama tak?
Mari saya kenalkan. Yang pakai baju melayu merah gelap tu A dan yang pakai neck-tie purple muda tu B. 'A' ialah adik Muhammad Bin Ahmad Zahid. 'B' pulak ialah adik Abdul Hadi Bin Abdul Mazlan. Bezanya dua orang cilik ni ialah haluan awal yang dilalui oleh mereka. Rasanya semua orang boleh huraikan sendiri bila tengok dua orang cilik ni.

Saya boleh cerita serba sedikit tentang mereka. Seperti yang semua dah tahu adik Muhammad mula menarik perhatian ramai kerana dia telah menghafaz 30 juzuk Al-Quran pada umur 10 tahun. Sementara adik Hadi pula ialah salah seorang peserta Idola Kecil 3 yang kita lihat sedang berentap di TV9.

Saya suka nak kongsi video kedua-dua orang adik ini. Sila la tengok...



 





~

No comments:

Post a Comment

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages