Friday, December 24, 2010

Jom kita bersenam nak?

~Assalamualaikum~

...saya baru je berkira-kira nak aktifkan semula senaman saya. Setelah sekian lama tak bersenam sejak bulan puasa tu, terus saya jadi berlemak-lemak. Tapi Alhamdulillah, tak sampai le lagi overweight. Dan Alhamdulillah, sihattt lagi. Hmmmmm.....sejak bulan puasa, hmmm...lama giler tu.

Tapi tu la..nak senam sorang-sorang tak besh. Alya ada jugak kata, 'Mama, jom kita pegi jogging.' Mama pulak bagi alasan, 'Ala sayang, jogging tak besh. Nanti Alya lari jauh ke depan, mama dok lenggang kangkung tertinggal di belakang.' 

Itu la saya, cukup lemah dalam bab berlari-lari ni. rasa berat je badan. Orang lari-lari, saya pulak jalan-jalan. Mana nak keluar peluhnye. 


Sebelum ni saya mengikuti kelas aerobik. Memang best giler. Macam menari kat disko misko pulak, tihehe... Saya suka sangat-sangat. Tapi tu la, lepas bulan puasa tu terus stop. Jadi antara azam tahun baru ni, saya akan sambung balik kelas aerobik tu. 

Kak , tunggu saya. Saya nak menari jugakkk...
1, 2, 3, 4 ....




~

No comments:

Post a Comment

Ada apa-apa nak kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages